What I do



A world of paper art and techniques: Origami, Gift boxes, Gift cards, Paper Jewellery, Marbled papers, Paste papers, Printed papers, Stamping, Itajime - Shibori, Suminagashi, Collage papers, Batiks, Recycling Basketry, Stenciling.

Note to readers and visitors

All images, texts and any other content shown on this blog is COPYRIGHT MATERIAL. The use of them for any purpose, modifying them or not, in a complete or partial way, is forbidden. If you want to use them elsewhere, please ask about it to my person by e-mail.

lunedì 18 giugno 2012

El poder esta en las herramientas

Hola de nuevo!

Hoy quiero compartirles una experiencia muy sencilla, en la que exploré el poder que existe en las propias herramientas de trabajo: Los Pinceles. Para muchos no serà algo supremo de creatividad, en realidad yo tampoco buscaba que lo fuera, simplemente usé los pinceles aleatoriamente sobre el papel, en este caso me basé solo en el pincel abanico o cola de langosta. A mi que particularmente me atrae mucho el arte abstracto, el resultado que obtuve es muy satisfactorio. Sin màs preambulos aqui les pongo las fotos.










Nessun commento:

Posta un commento

Thank you for your comment! This is the first approach to share opinions and experiences!